Het is zo nov 23, 2014 1:49 am

Alle tijden zijn GMT

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 204 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do jul 25, 2013 9:06 am 

Jaap is uitbehandeld. Dat houdt in dat hij op dit moment palliatief wordt bestraald voor de 3 uitzaaiingen in zijn hoofd. Dit om de klachten die hij nu heeft te minimaliseren. Vorige week hebben we gehoord dat er ook een uitzaaiing in zijn long en lever zijn gevonden. Dit is echt zoo zwaar. Iedereen is ingelicht, we zijn erg verdrietig. Natuurlijk vragen we ons af waarom ons dit moet overkomen. Het afgelopen jaar heb ik hier natuurlijk af en toe aan gedacht, dat de slokdarmkanker uiteindelijk niet te genezen zou zijn maar na de operatie van 21 maart ging alles zo goed. Dit is echt een hele zware klap voor ons allemaal. De arts heeft voorzichtig gezegd dat Jaap nog ongeveer een jaar te leven heeft. We zijn erg bang hoe dat jaar gaat verlopen. Op dit moment is er ruimte voor gesprekken hoe we dit voor ons zien. Ook met de kinderen bespreken we dit. Onze jongste dochter is zwanger en de baby wordt half januari geboren. Dat is op dit moment voor Jaap een streven om mee te kunnen meemaken. We hopen allemaal dat dit gebeurd. Ik zal me even een tijdje niet bezig houden met dit forum.

Liefs,
Greetje.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do jul 25, 2013 10:44 am 

Lieve Greetje,

Verschrikkelijk! Ik wens Jaap, jou en jullie gezin heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie toch nog een mooie tijd samen zult hebben.
Misschien zijn er nog familieverhalen door te geven, op te schrijven?
We denken aan jullie!

Liefs,
Marianne

Profiel  

BerichtGeplaatst: do jul 25, 2013 2:02 pm 

Heel erg veel sterkte Greetje en Jaap!

Profiel  

BerichtGeplaatst: do jul 25, 2013 5:00 pm 

Hallo Greetje en Jaap,

Ik ben een tijdje niet actief geweest op dit forum, omdat ik iets anders aan mijn hoofd had (heb), nl. de botkanker die onze dochter in een ijzeren greep houdt! Wrang om te lezen dat de uitzaaiingen alle kanten heen gaan! Palliatief handelen; pas op dat het gaat om wat Jaap wil, kan, overziet, etc. Deze week was op de TV te zien dat de pz ook negatieve kanten heeft, nl. kostenbeparing!! Wees ook niet becheiden als je voorzieningen voor thuis aanvraagt bij de thuiszorg. Als het goed is, helpt het ziekenhuis bij de aanvragen. Je kunt eenvoudiger iets stoppen dan naderhand erbij willen.
Ik wens jullie heel veel sterkte toe in de komende tijd!

Hartelijke groet,
Leo.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo aug 04, 2013 2:36 pm 

Lieve GreetjeenJaap ,

Wat een heftige mededeling ,
Ondanks alles blijf je toch hoop houden en hoop doet "leven" en dan zo'n bericht dan ga je inene hele andere plannen maken en logisch dat je nu kiest voor tijd voor elkaar.
Ik wens jullie samen nog een heel waardevolle tijd toe.

Liefs Vlinder.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di okt 22, 2013 7:35 pm 

Hoi GreetjeenJaap ,
Hoe gaat het nu??
Ik hoop op geen al te negatieve berichten....ook als het niet goed gaat kan je op het forum terecht he?
Maar daar moet je wel net behoefte aan hebben natuurlijk.

Liefs Vlinder..

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma okt 28, 2013 7:14 am 

Lieve Greetje en Jaap, zou graag willen weten hoe het gaat.
Ik hoop dat het te dragen is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 17, 2014 6:54 pm 

Lieve iedereen,

Helaas moet ik melden dat Jaap op 31 december j.l. is overleden na een aantal erg hectische laatste dagen. Vanaf ongeveer september/ oktober merkten we dat hij per week achteruit ging. Raakte steeds sneller vermoeid, kreeg meer toevallen die ook steeds heftiger werden. Op 24 december hebben we nog samen mogen meemaken dat onze jongste dochter moeder mocht worden van een prachtig mooi klein meisje Eline. Jaap wilde dit heel erg graag meemaken. Een week later is hij gestorven in bijzijn van ons allemaal. Nu, bijna 3 maand later kan ik zeggen dat het goed met me ( ons) gaat. Ben weer aan het werk, kan weer van dingen genieten. Heb nog steeds dagen dat ik t wel wil uitschreeuwen maar weet ook dat dat geen zin heeft. Dit is wat men rouwen noemt en iedereen doet dit op een eigen manier. Dat heeft z'n tijd nodig. Alles wat we dit jaar doen, doen we voor de eerste keer zonder Jaap. Daar ben ik me heel erg goed van bewust. Maar ik ben op de goede weg.

Liefs,

Greetje.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 17, 2014 7:18 pm 

Gecondoleerd met je verlies, Greetje, nog wel op oudejaarsdag!
En natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter! Wat fijn dat je dat nog samen met Jaap mee hebt mogen maken.

Dank je wel voor je bericht met je positieve levenshouding! Heel knap om zo weer vol goede moed verder te gaan met veel oog voor positieve dingen!

Heel veel sterkte gewenst voor je moeilijke dagen!
Liefs,
Marianne

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma maart 17, 2014 9:57 pm 

Greetje gecondoleerd met het overlijden van je man. Goed dat je de draad weer hebt opgepakt, huil maar eens goed, dat lucht enorm op.
Wens je kracht en wijsheid toe, hou je taai!

Frouwk.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 204 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Alle tijden zijn GMT